Mūža vērtības aprēķins - pārskats, kā aprēķināt LTV

Mūža vērtības aprēķināšana ir process, kurā uzņēmums mēra klienta vērtību uzņēmumam, izmantojot visu klienta dzīves ilgumu. Klienta dzīves vērtība jeb LTV ir viens no rādītājiem, ko izmanto, lai novērtētu uzņēmuma izaugsmi.

Mūža vērtības aprēķins

Salīdzinot uzņēmuma LTV ar klientu iegādes izmaksām, tas var aprēķināt klienta vērtību uzņēmumam tajā laika periodā, kādā viņi ar viņiem bija saistīti. LTV palīdz uzņēmumam iegūt un noturēt ļoti vērtīgus klientus.

Kas ir klienta mūža vērtība (LTV)?

Klienta dzīves vērtība (LTV), kas tiek dēvēta arī par kopējo vērtību, ir kopējie ieņēmumi Pārdošanas ieņēmumi Pārdošanas ieņēmumi ir ienākumi, ko uzņēmums saņem no preču pārdošanas vai pakalpojumu sniegšanas. Grāmatvedībā termini "pārdošana" un "ieņēmumi" var tikt izmantoti un bieži tiek lietoti kā sinonīmi, kas nozīmē vienu un to pašu. Ieņēmumi nebūt nenozīmē saņemto skaidru naudu. uzņēmums paredz nopelnīt visu savu attiecību laikā ar vienu klientu. Klienta dzīves vērtības aprēķinā tiek ņemtas vērā klienta piesaistīšanas izmaksas, pamatdarbības izdevumi Izdevumi ir izdevumu veids, kas plūst caur ienākumu deklarāciju un tiek atskaitīts no ieņēmumiem, lai iegūtu tīros ienākumus. Sakarā ar uzkrāšanas principu grāmatvedībā izdevumi tiek atzīti tad, kad tie rodas, ne vienmēr, kad par tiem tiek apmaksāts. , un uzņēmuma ražoto preču vai pakalpojumu ražošanas izmaksas. Daudzi uzņēmumi mēdz neņemt vērā LTV metriku, bet klientu izaugsmei ir būtiska nozīme uzņēmuma izaugsmē.

Kalpošanas laika vērtības aprēķins ir šāds:

Mūža vērtība - formula

LTV - Formula

Kā aprēķināt uzņēmuma LTV?

  • Vidējā pirkuma vērtība - To aprēķina, dalot uzņēmuma kopējos ieņēmumus noteiktā laika periodā ar kopējiem pirkumiem, ko tajā pašā laika posmā veikuši klienti.
  • Vidējā pirkšanas biežuma likme - To aprēķina pēc kopējiem pirkumiem, ko noteiktā laika posmā veikuši individuālie klienti, kuri šajā laikā veica šos pirkumus.
  • Klienta vērtība - To aprēķina, reizinot pirkuma vidējo vērtību ar pirkuma veikšanas reižu skaitu.
  • Vidējais klienta dzīves ilgums - Tas ir vidējais gadu skaits, kurā klients turpina iegādāties uzņēmuma preces un pakalpojumus.
  • Mūža vērtības aprēķins - LTV aprēķina, klienta vērtību biznesam reizinot ar viņu vidējo dzīves ilgumu. Tas palīdz uzņēmumam noteikt, cik lielus ienākumus viņi var sagaidīt no klienta visu attiecību laikā ar uzņēmumu.

Skaitliskais piemērs

Vidējais pārdošanas apjoms apģērbu veikalā ir 80 ASV dolāri, un vidēji klients iepērkas četras reizes divos gados. Mūža vērtība tiek aprēķināta kā LTV = 80 USD x 4 x 2 = $640.

Turklāt peļņas norma apģērbu veikalā ir 20%, tāpēc CLV ir šāda: CLV = 80 USD x 4 x 2 x 20% = $128.

Mūža vērtības rādītājs var palīdzēt uzņēmumam novērtēt nākotnes naudas plūsmas un klientu skaitu, kas viņiem jāiegūst, lai sasniegtu rentabilitāti.

Kādi faktori veicina mūža vērtību?

Uzņēmuma vērtība mūža garumā ir atkarīga no tā, cik zīmols ir populārs klientu vidū. Piemēram, ja klientam trūkst jebkādas lojalitātes pret zīmolu un viņam, pērkot konkurējoša uzņēmuma produktu, nav jāmaksā maiņas izmaksas, tas var negatīvi ietekmēt uzņēmuma mūža vērtību. Uzņēmuma LTV ietekmē šādi faktori:

1. Pārvietošanās ātrums

Apmaiņas ātrums raksturo, cik bieži klienti pārtrauc iepirkties biznesā, kurā viņi kādreiz bija lojāli klienti. Likme katrā uzņēmumā var atšķirties, un tā ir atkarīga no uzņēmuma konkurences priekšrocībām un viņu spējas piesaistīt klientus viņu produktiem. Parasti mazajiem uzņēmumiem un jaunizveidotajiem uzņēmumiem parasti ir augsts aprites līmenis.

2. Zīmola lojalitāte

Tas nosaka, cik lojāli klienti ir zīmolam un kuri turpina pirkt viņu preces un pakalpojumus. Lojalitātes veidošana zīmolam var palīdzēt noturēt klientus un samazināt aprites līmeni. Uzņēmums, kurā ir daudz lojālu klientu, radīs augstu dzīves vērtību.

Kā palielināt LTV?

Uzņēmumi var izmantot daudzas taktikas, lai palielinātu efektivitāti un palielinātu klientu noturēšanas līmeni, tādējādi palielinot savu LTV:

1. Laba komunikācija

Atklāta komunikācija Saziņa Spēja efektīvi sazināties ir viena no svarīgākajām dzīves prasmēm, kas jāapgūst. Komunikācija tiek definēta kā informācijas nodošana, lai radītu lielāku izpratni. To var izdarīt vokāli (izmantojot mutisku apmaiņu), izmantojot rakstiskus plašsaziņas līdzekļus (grāmatas, tīmekļa vietnes un žurnālus), vizuāli (izmantojot grafikus, diagrammas un kartes) vai neverbāli starp uzņēmumu un klientu var palīdzēt klientam saistīties ar zīmols labāk. Uzņēmumiem ir svarīgi uzklausīt klientu atsauksmes, jo tas var palīdzēt viņiem pilnveidoties un augt. Efektīva saziņa samazina arī apļa ātrumu.

2. Atkārtoti piesaistiet klientus

Efektīvs veids, kā palielināt LTV, ir sazināties ar klientiem, kuri iepriekš iegādājās preces un pakalpojumus no uzņēmuma. Tas ir īpaši noderīgs uzņēmumiem ar ilgu glabāšanas laiku, un tas var palīdzēt uzlabot zīmola atpazīstamību.

3. Palieliniet zīmola lojalitāti

Uzņēmuma vērtība mūža garumā var palīdzēt prognozēt izaugsmi nākotnē un palielināt rentabilitāti. LTV var palielināt, īstenojot stratēģijas, lai palielinātu zīmola lojalitāti.

Saistītie lasījumi

Finanses ir oficiālais finanšu modelēšanas un vērtēšanas analītiķa (FMVA) ™ FMVA® sertifikācijas nodrošinātājs. Pievienojieties 350 600+ studentiem, kuri strādā tādos uzņēmumos kā Amazon, J.P.Morgan un Ferrari sertifikācijas programma, kas paredzēta ikviena pārveidošanai par pasaules klases finanšu analītiķi.

Lai turpinātu mācīties un attīstīt savas zināšanas par finanšu analīzi, mēs iesakām tālāk norādītos papildu resursus:

  • Izgatavoto preču izmaksas (COGM) Izgatavoto preču izmaksas (COGM) Izgatavoto preču izmaksas, kas pazīstamas arī kā COGM, ir vadības grāmatvedībā lietots termins, kas attiecas uz grafiku vai pārskatu, kas parāda uzņēmuma kopējās ražošanas izmaksas gada laikā. noteiktu laika periodu.
  • Klientu rentabilitātes analīze Klientu rentabilitātes analīze Klientu rentabilitātes analīze ir vadības grāmatvedības rīks, kas pārorientē uzmanību no produktu līnijas rentabilitātes uz individuālu klientu rentabilitāti. Klientu rentabilitātes analīze ir metode, kā aplūkot dažādas darbības un izdevumus, kas radušies, apkalpojot konkrētu klientu. Formula, piemēri, ceļvedis
  • Klientu veidi Klientu veidi Klientiem ir nozīmīga loma jebkurā biznesā. Labāk izprotot dažādus klientu veidus, uzņēmumi var būt labāk sagatavoti attīstībai
  • Walmart Marketing Mix Walmart Marketing Mix Walmart ir biznesa spēkstacija, un viena no galvenajām stiprākajām pusēm ir tā mārketinga kombinācija. Izdzīvošana mazumtirdzniecības tirgū prasa ne tikai veiksmi

Jaunākās publikācijas

$config[zx-auto] not found$config[zx-overlay] not found